cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 6 Oktober 2011

exsiden kat depan bangunan TM

semalam balik dalam kul 6 lebih...naik motor bersama en.hubby..sampai kat bangunan TM kat Amcop mall tu..baru belaku kemalangan...so hubby terus berhenti kat lampu isyarat tu...cakap itu kawan abg tu..baru di bawa ke bahu jalan.. ...so hubby pun belari kat kawan dia..dan ita pun follow lah....ita pun menggigil2 tengok kaki dan tangan dia berdarah..dan kawan hubby pun mengigil2 gak..menahan sakit agak nya....kecederaan tak teruk sangat..cuma kaki dan tangan aje..salah keta tu bagi isyarat lain...so kawan hubby terus langar pintu keta MYvi tu..org india..tapi bagusnya..dia mengaku salah dia dan bertangungjawap menhantar kawan hubby ke hospital...mcm 1 malaysia lah pulak ..semasa kejadian tu ada uncel cina dan india yg jaga siap ambil no kereta yg langar tu...coz org yg langar tu nak pergi antar kawan dia kat stesen LRT taman jaya(takut lari ke kan)......tapi dia datang balik..nak bawa gi hospital...siap panggil kawan cina dia datang sekali.. (rasanya doktor kot,sebab dengar dia cakap bawa kat kelinik u lah)..tapi kawan cina tu ckp antar PPUM kawan hubby suruh hubby jaga motor dia kat situ..takkan nak tungu kat motor tu kan.. ..so..hubby pun minta kunci motor dan hantar motor kawan ke bank islam PJ..(tempat kawan dia tu keja)...simpan kat situ dulu...harap kawannya tak mengalami kecederan yg teruk...dan cepat sembuh...amin...

P/s:semasa makan tadi hubby cakap kawan dia retak tulang tangan dan kaki dan beliau  tak mahu simen coz nak balik kg nak berurut katanya-boleh ke...??????????

6 ulasan:

Fara berkata...

Nanti jadi mcm bapak mentua sy. tangan patah, tapi tak nak simen. Nak berubat kampung. Mmg lmbt sgt nak baik. Pas tu skg nie, sensitif sgt tangannya. Tak ley angkat berat2 g. Kan rugi.

Den berkata...

bagus macam tu kan, ada lagi golongan yang baik, tak kira bangsa walaupun kat bandar besaq..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

bhya!

bek p simen..

lau retak xleh watpe..

p/s: sy masukkan juge,TQ ea

anitadiana berkata...

entah lah fara...dia sendiri tak nak simen..nak urut..ada kawan boleh baik...harap boleh sembuh...

anitadiana berkata...

den..kak ita sependapat mcm tu..ingat kat bandar besar ne..org tak perduli..rupa-rupanya ramai yg masih sudi membantu...

anitadiana berkata...

entah lah yui..kak ita tak tahu lah kan..dah dia nak mcm tu...mugkin ada cara yg baik selain simen tu..

TQ yui...