Followers

Selasa, 18 Oktober 2011

masakan hari ahad 16/10/11

ini untuk sarapan pagi mee goreng kari,dan kueh seri muka..

ikan caru buat sambal..

ayam goreng (aqil nya lauk tak pedas)...

pucuk ubi masak lemak putih(kak ita tengok blog cik anita ~terima kasih nita~ buat lah..sebelum ne masak lemak cili api aje..aqil suka makan ~kuah dia aje lah tak pedas lah katakan...arisya pun...

ini aje masak 

10 ulasan:

Fara berkata...

Mak aih....sy terliur tgk lauk2 akak nie. Akak punye lauk sibijik mcm stail mak sy tau. Nie yg bt sy rindu kat mak nie! Huhuhuhu!

yusuflaili berkata...

Salam;
Alangkah bahagianya suami dapat isteri yg rajin masak sendiri..jimat dan selamat.

Zana Adieyza berkata...

nak kuih seri muka tu boleh x? nak rasa sikit jer.. nampak sedap sgt tu..

soffea ielmaney suffiazo berkata...

eh2..sodap nih..terliur oden..=D

Cik Anita berkata...

hehe.
Lepas ni Nita pulak nak masak lemak cili api dengan sayur, sebab Nita tak pernah buat.. Masak lemak camtu mmg budak2 suka makan sbb x pedas.. Kita yang dah besar ni padankan dengan sambal belacan. Baru super power! hehe.

anitadiana berkata...

fara kena balik kg lah nak rasa masakan mak...masakan mak yg paling sedap dan best di duniakan fara..walaupun biasa2 aje...tetap sedap...air tangan mak lah kata kan...

anitadiana berkata...

yusuflaili kak ita suka memasak tangungjawap juga..kak ita terapkan masakan coz airtangan kita pengikat kasih sayang suami isteri dan anak2...insayallah....

anitadiana berkata...

zana dah abis lah...kawan2 kak diana tengok yana makan kak ita potong2 kan duduk depan rumah makan ramai2...bebudak tu cakap ...makcik sedap lah..walhal bukan kak ita masak ..tapi hubby yg buat...tinggalkan sikit untuk sarapan esoknya..abis...budah opis tu marah tak bawa sikit kat opis...

anitadiana berkata...

nita ...kak ita rasa mcm tengok blog nita rasa nya masak lemak tu..ke silab blog...memang sedap lah masak lemak putih tu..tapi pucuk ubi tu kena rebus dulu...

Cik Anita berkata...

aah.. memang kena rebus. sebab takut liat..