Followers

Rabu, 12 Oktober 2011

masakan hari ini ~12/10/11~

sambal udang(ita makan mesti ada sambal,kalu tak pun masak lain kena pedas)...
org melaka ya...

telur dadar

sup kaki ayam(minat makan kaki ayam ne)

telur masin

ini aje masak pagi tadi...kak diana bawa roti buger daging...

13 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

bru smlm entry psl smbl udag..terliur sy tgk ni sis..

Fara berkata...

Kak, sup kaki ayam akak warna kuning? Akak letak kunyit ke? Sy pun peminat kaki ayam kak. Paling suke klu dibt tomyam!

deno berkata...

wah.... best2!!! deno suka yang sambal tu... hehe... hari nie kakak deno masak pasta... so, tengahari tadi makan pasta je...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

banyak lauk..nyum2

LoveHijau berkata...

Wow, akak, memang terliur dan membuka selera, terutama sambal udang, walaupun simple tetapi kita makan ramai-ramai ,memang seronok,teringat kat emak kat kampung la....syoknya waktu makan ramai-ramai....

sis92 berkata...

amboi sedapnya nk sikit :)

Mamaleesya berkata...

lama dah tak makan sup kaki ayam...

btw salam kenal, akak folo u :)

Zana Adieyza berkata...

zana x makan udang dr kecik.. tapi selalu teringin nak makan.. tapi apakan daya, mmg x boleh makan.. jgn kata makan, bau udang pun x boleh tahan..

Ana Farhana berkata...

sedap nye sambal udg dgn telo tuuu.yummm

PinKy MoMMa berkata...

sambal udang tu kalau makan boleh bertambah tambah nasi huhu..tapi kaki ayam smpai sekarang tak boleh nak makan kak ita huhu..

anitadiana berkata...

sedap kaki ayam tu..dulu tak pernah makan bila kawan buat suo..bagi pedas dan biar kaki ayam tu kembang...sedap tak ingattttt....lepas tu balik rumah mak cakap buat sup sedap lah mak...so 1 family yg dulunya tak makan kaki ayam..terus suka...he..he

Cik Anita berkata...

kak ita..

kaki ayam tu masak apa??

cik dila berkata...

Hahaha,pepagi nengok ni..perut bunyi2 dah kelaparan..