Followers

Selasa, 18 Oktober 2011

masakan hari ini 18/10/11

ikan parang masak lemak cili api bubuh limau kasturi_bagi masam..sedapppp...

udang kecil2(udah putih)..buat sambal

ayam goreng berserai...

9 ulasan:

Nazz@Purple berkata...

ikan parang masak cili api tu memang terangkat...mak naz ade gak wat..

Nur Zulaikha berkata...

masak cili api yg tak tahan tu..terliur dh ni...nak jugakkk

bella luna berkata...

tertelan air liuq tgk gmbr udang sambal, cam best je,.tmbh2 lagi lau letak petai sekali,hehe

anitadiana berkata...

nazz...kak ita buat masak lemak tu ikan nya kak ita makan 1 org..hubby dan anak makan kuah aje..coz malas nak makan ikan kena buang tulang dia...

anitadiana berkata...

nur znlaika..kak ita bubuh limau kasturi..jadi masam sikit dan bau sedappp..bau limau sikit2...

anitadiana berkata...

bella luna tak ada petainya..tu aje yg ada...memang best letak petai..he..he..lain kali letak lah...

Fara berkata...

Wow! Ini lauk paling meriah ni kak!

PinKy MoMMa berkata...

kak ita ni mesti pandai masak ni..masak aper pun nampak menyelerakan ;)

Cik Anita berkata...

menu2 yang akak masak banyak beza dengan cara family Nita masaklah.. hehe. lagi2 yang ikan parang letak limau kasturi tu. tak pernah buat..hehe