cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 7 Oktober 2011

tungggggggggggggggu.........

Hari ini 7 Oktober 2011- mesti ramai yang ternanti-nanti pembentangan Bajet 2012 oleh Perdana Menteri,  Datuk Seri Najib Tun Razak terutama sekali kakitangan kerajaan dan juga seluruh rakyat Malaysia........Tq..zie


banyak-banyak bersabar ya.....(sebenar nya dah tak sabar ne....)..

13 ulasan:

Zie Fauzi berkata...

sabar kak...sabar... hehehehe..

PUANSTOBERI berkata...

hihi.. napaknya tawon ni mcm semorang xcited pasal bajet. Hihiks

anitadiana berkata...

tq zie...

banyak sangat cite pasal naik gaji..org tu cakap mcm ne...so dengar dari menteri sendiri baru caya kan...

anitadiana berkata...

reen..kak teruja gak ne..coz dengar ckp yg tak pasti kan..ne baru pasti..

Azura berkata...

sabor.. sabor.. hehehe zura lg dua tahun nk keje :P nnt mesti mcm ni gak hehehe

Fara berkata...

HArap adalah lagi insentif boleh gunapakai utk beli rumah bagi golongan sederhana mcm sy!

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

alahai,jelesnya sy kak oi..

ayin MM berkata...

kenaikan gaji pejawat awam... yeayyyyy!!!!!

Gen2Merah berkata...

alaaaa.. tak sempat nak tengok sebab petang ni kami sambung mesyuarat.. huhuhu..

nanti Nita khabar pembentangan tu yee... harap2 ada bonus utk kakitangan... ekeke

anitadiana berkata...

fara harap mcm tu gak..boleh hubby beli rumah untuk mak nya...

anitadiana berkata...

zura sabar ya..kalu keja untuk lah nanti gaji dah besor...he..he

anitadiana berkata...

yui.....untuk semuakan..kami penjawat awam ne..tunggu ada kenaikan ke tak...ada boleh tambah anak lagi tahun depan..he..he

anitadiana berkata...

cikgu..sama -sama lah kita nantikan...