Followers

Jumaat, 18 November 2011

Status Halal Tobasco Sauce

Assalamualaikum W.B.T dan Salam 1 Malaysia..ne kawan opis e-melkan..rasanya ita pernah makan sos ne kat pizza hut..sos yg botol kecil tu..pedas sanggat...ada lah sekali 2 kot...jahat sungguh lah....nak makan kat luar pun takut dah ...



7 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

xpernh mkn yg kat pizza tu..toika ni kak?

YB Raz berkata...

sos ni memang dah lama haram

anitadiana berkata...

entah lah yui..betul kot...YB Raz pun kata dah lama haram..kak ita baru tahu...tu yg nak syer kat sini tu....kak ita tak nak makan dah ne...

Zefa NorAsmara berkata...

Menakutkan kan kak.. setelah sekian lama baru diistiharkan haram.. hrp2 kita tak termakan benda2 yg tak halal macam ni..

anitadiana berkata...

kak ita dah termakan ne...tu lah rasanya dah lama..baru sekarang diistiharkan..geri tol lah kan...

yusuflaili berkata...

salam;
aduhhh!..dah banyak dah aku telan selama ini.????.

fieda berkata...

tak pernah guna lagi sos ni..