cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 16 November 2011

fiso & bantuan khas 15/11/11

semalam memang masuk lewat coz ada rawatan fisyo kat PPUM,pakar fisyo ita nama dia zira.tanya mcm ne..ita pun terus terang buat fisyo ne boleh kurang kan sakit yg ada tetapi tak baik,ita tak datang fiso 2minggu..dia jadi lebih sakit,nanti jumpa doktor tak tahu lah mcm ne...

lepas buat fiso..gi ke sekolah yana .sekolah bukit Bandaraya ada majlis penerimaan bantuan Khas Awal persekolahan Rm 100.kepada murid bagi tahun 2012..pergi lah dah kerajaan bagi kan..ne 1st time.tapi tak boleh belah bila kena tandatangan.....mcm ayat ... kat bawah ne....

Pengakuan Ibu/Bapa/penjaga:


saya seperti nama dan no kad pengenalan di atas mengaku menerima Bantuan Khas Awal persekolahan Rm 100 untuk pelajar/murid di atas.saya berjanji wang tersebut akan di gunakan sepenuhnya untuk keperluan dan peralatan sekolah.wang ini tidak akan disalah gunakan untuk tujuan selain daripada perkara diatas.

dah mcm akujanji kerajaannya kan...kalu tak bagi pun kena gak beli peralatan persekolahan anak-anak...baca tu jadi tergelak pun ada..kalu tak nak bagi tolak lah yuran atau buku sekolah..kalu lebih tambah aje yg kurang tu....tak paham lah kan..apa2 pun TQ lah kerajaan kita..Kalu boleh bagi lah setiap tahun..siapa yg anak ramai tu banyak lah dapat..ita dapat Rm 100 aje..kak diana aje yg bersekolah..he..he alhamdulilah....syukur

6 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

at least dpt juga kan..

alhmdulillah..

m.a.u.i berkata...

hehe..alhamdulillah dah dapat..dia bg cash rupenye ye

anitadiana berkata...

dapat dah semalam..bagi surat suruh ambil..kalu nak tolak pun boleh..kerajaan dah bagi ambil aje lah...sekolah yana dah dapat..tanya kawan yg lain tak dapat lagi...so cepat lah sekolah yana ne buat keja..semalam nak beli terus buku tahun 5 kat kedai buku..tapi tak jual lagi...

Cik Anita berkata...

seronok budak2 dapat.. memang kena buat aku janji camtu lah, sbb takut salah guna.. kalau budak2 dapat duit, paham jelah.. sebab nita dulu pun jadi budak yg nakal bab2 duit ni.. muahaha.

yusuflaili berkata...

salam;
Dia bagi ada maknalah tu..tiap yang di bagi free mesti ada tujuan..Untuk pengetahuan dlm dunia ni mana ada free...

anitadiana berkata...

yusuflaili..mesti lah ada makna..buat2 paham sudah...bukan senang tu...