cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 15 Disember 2011

akhirnya .....dapat gak.......

Akhirnya ..dapat gak baju free ne,mula-mula tengok kawan opis shah e-mel anak nya izz pakai baju ne..berkenan lah pulak....beli drypers dapat baju..ita memang guna jenama ne pun,tahan lah kalu belah  malam tu 1 kali aje tukar...kalu jenama lain 2 ke 3 keping ,arisya kuat kencing...so masa tu ita kursus,hubby gi lah beli kat pasar raya jual peck yg kecil yg  saiz M 54keping aje yg ada baju ne,sekarang  M 84 keping ada,cuba nak kumpulkan lagi 2,kalu ada lagi...



11 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

menarik perhatian org nak beli kan..

anitadiana berkata...

harga tetap sama ..yui..saja kumpul..kain cotton...ok lah arisya pakai labuh sikit..si kurus pakai...biasa pampes bagi lebih 4 kpg,beli di tesco dapat tisu basah peck kecil..ne dapat baju...ari tu beli kat tesco dapat tisu,yg dapat baju ne beli kat kg melaka masa balik kg ari tu...

Zana Adieyza berkata...

comelnya bila arisya pakai baju tu..

Kakzakie berkata...

Strategi marketing kena ada. T-shirt everlasting org suka, anak pakai pun comel. Bagus juga ada competition antara jenama, pengguna kena bijak memilih...

Fara berkata...

Sy tau psl baju free nie. Tp tak beli utk Aydin pun.

Arisya, baju tu nmpk besar. Walau mcm ne pun, awak maintain comel. Hiks~

Munnafendy berkata...

heeee bgaya dgn baju baru =)

anitadiana berkata...

fara memang besar sikit...aydin pakai muat kot..aydin gebu sikit...arisya ne kurus...pakai kan aje ..lepas tu susah nak buka balik...

anitadiana berkata...

kakzakie,,,memang pun tapi agaknya stok tak banyak..ne pun jumpa masa beli barang mak kat kg...kat k.l jumpa pek kecilnya..

aimanammaradham berkata...

k. ita .. kalo saiz L tak der ker.. incik adham tu pakai L.

mamaNoriz berkata...

mmg susah dpt baju tu,
cantik design dia pastu cotton kan..selesa!

Farah Shamsudin berkata...

bergaya dengan baju baru..