Followers

Selasa, 6 Disember 2011

arisya hilang~seketika~ 3/11/11


pic kat dataran basah baju..tukar lain...

selepas tarian 1 Malaysia kat Dataran Merdeka selesai,ita mencadangkan pergi beli barang basah kat  NSK selayang,selepas sarapan..terus lah beli barang,si arisya ne tak nak masuk dalam troly,masa nak bayar di kaunter,hubby dukung arisya,entah masa bila..hubby cakap kat ita tengok arisya,ita tak perassan.....dan hubby letak  arisya di bawah,ida (adik ita di belakang)...bila hubby selesai bayar...ida lah nak bayar..terus ita tanya hubby mana arisya...hubby cakap kat ita lah..ita cakap mana ada?.....so cari kak diana ada ambil arisya tak..tengok aqil dan yana sedang tengok kat kedai hp,ita cakap gi cari arisya dan adam(anak ida) pun belari masuk balik cari...ita dan ida terus gi kat laluan keluar,takut orang bawa lari keluar,ida pintu lain ,ita pintu lain..siap jumpa kaunter servis,buat pengumuman,lepas tu tengok hubby tel sesorang...cakap dah jumpa arisya tak..ita dah menggigil-menggigil ,boleh sakit jantung..adam jumpa kat dalam..ada perkerja bangla..tengah dukung si arisya ne...leganya...syukur alhamdulilah..jumpa....ita punya takut..mcm-mcm ita pikirkan ketika itu...SYUKUR-SYUKUR SESANGGAT...ALHAMDULILAH...walaupun kejadian tu dalam masa kurang 10 minit..tapi perasaan ne...tak tahu nak cakap mcm ne...

16 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

bahaya tu kak..

nsb jumpa..

PUANSTOBERI berkata...

Ya Allah..risau nyer.
Bhya tu kak.. hati2 pas ni yer..

Ceni berkata...

Sib baik tak ada pa-apa. sy pun pernah merasa beberapa kali situasi cemas cam gini. Berdebar tok sah ckp la rasa cam nk jln pun tak leh melangkah tau...

zhafif dh beberapa gak la nk hilang sbb dia suka merayau sensorang. Yg kelakar tu masa kat kg time kenduri pong dia leh nak hilang tau...sib baik org kg hantar balik... suka sgt merayau...

m.a.u.i berkata...

ya Allah isaunye..alhamdulillah Arisya jumpa mase tu gak..kalau maui mase tu dah nangis2 dah..

Marina berkata...

eee..risaunyer baru hari isnin haritu wanita hari ini citer pasal anak hilang..

Fara berkata...

Ya Allah kak! Nsb beklah jumpa kak. Bhynya. Sy isau sgt jdk kat Aydin. Dia tuh klu msk dlm mall, mmg suka lari sane lari sini.

anitadiana berkata...

buat kekawan bloger terima kasih..kak ita time tu menggigil-mengigil ketakutan..macam-macam pikir yg tak baik...tapi berdoa semoga jumpa lah balik....alhamdulilah jumpa balik..

ceni..sama lah ,arisya ne suka merayap,kalu ada geng lebih kurang baya dia..dia ckp kawan..nak gi salam lah..kalu naik troly tu..dia nak panjat keluar..lasak ..yg pempuan mcm lelaki,yg lelaki baik pulak...lain kali kena hati-hati,lebih berhati-hati lagi..takut sesanggat...

Zana Adieyza berkata...

anggap semua ni sebagai pengajaran utk kita lebih berhati2.. lepas ni kena lebih berhati2 kan..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam anita,xblh bygkn perasaan anita masa tu..gelabah habib.ya la sapa xrisau bila anak hilangkan?pasni anita harus lbh berhati2..dah la Arisya tu comelllll sgt :D

Aida78 berkata...

gelap dunia maklg sekejap...yg kelakar pon ada....anak yg ada pokok kelapa 2 kew...kelakar sedih la mklg time ni..

Cik Anita berkata...

ya Allah..

bahaya sungguh! nasib baik lah tak ada apa2...

Gen2Merah berkata...

few, naseb baik lah kan... harap tak berulang kembali

Gen2Merah berkata...

few, naseb baik lah kan... harap tak berulang kembali

Ik Hanif berkata...

buat jadi pengalam and pengajaran..^_^

anitadiana berkata...

terima kasih kekawan...terima kasih atas komen yang diberikan...ita berharap selepas ne tak berulang lagi kejadian macam ne ..kepada sesiapa pun..cukup lah sekali terjadi kat ita..geri dan terlalu takut....harap cite ita ne boleh jadi pengajaran kat semua ibu bapa ok..

mamaNoriz berkata...

iskhhh, seriau baca!

dlm kelamkabut dan penat..mcm2 leh jadi kan...huhu...

sib baik smeua selamat...