cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 30 Disember 2011

gambar lama~1 Family~

ida ada scan..terus ita minta ida e-melkan,masa ini ita sekolah menengah rasanya,dalam gambar ne ada 2 insan tersayang yang dah meninggalkan ita selama-lamanya iaitu arwah ayah dan abang ke 2 ita,shafie(di sebelah ita)..bila tengok teringat kembali kenangan pahit manis bersama..sekarang tinggal mak dan adik lelaki aje dikampung,dan along di kampung isterinya di Kedah,ita dan ida di K.L dan kerja di opis yg sama,cuma berlainan tingkat aje... Al-fatihah buat ayah ita dan abg ita ya.....tq

4 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

kiranya anak2 akak ikut muka akkla..sama je tgk~

fieda berkata...

sgt2 berharga sebenarnya gambar lama ni kan kak ita...syg kalau kita tak jaga..dapat jugak anak cucu kita tgk nanti..

Pok Amai-Amai berkata...

Kenangan lama tu kak. Berharga sgt tu!

Aida78 berkata...

wei maklang ko bubuh pic ni sengal ko..