cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 16 Disember 2011

hari yg bezy neeee...

pagi;nak setel kan kerja-kerja coz esok dah cuti...yg pentingnya dah siapkan alhamdulilah..mula agak risau..nasib baik setel.....

tengahari;pukul 11 tadi,ada majlis perpisaan bos no 2..prof. zita,mula-mula bawa tisu,dengar berita gembira beliau sambung lagi terus tak jadi menanggis..bos yg best,spoting,semua lah...terbaik.....

pukul 1, ne nak balik rumah(bangsar) ambil anak,coz opis adakan hari kanak-kanak,pepagi tak boleh bawa kan huru-haru jadi nya.ada upin ipin..tu yg seronok tu...kita tengok lah nanti ya...

petang kang...ada upin dan ipin...so tak buat keja lah kan..apa-apa pun..pic nanti up-uplod...bos2 banyak yg pergi PD.( ada kursus)kekawan minta maaf lah tak sempat nak jejalan ke blog kekawan..bila free insayallah...

8 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

hehe..hati2 ok kak..

Fara berkata...

Bestnya!

Kak, selamat bergembira dan berhati-hati dalam perjalanan!

CintaZulaikha berkata...

hehhe, samalah kita bz ja memanjang..

Gen2Merah berkata...

semoga semuanya akan selamat sejahtera ya.. moga d permudahkan

Cik Anita berkata...

sibuknya akak kita sorang ni..

fieda berkata...

busy sgguh kak ita ni..

Farah Shamsudin berkata...

sibuknya kak itaaaa..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam anita..mmg bz sakan arini ya.Jgn malam nanti pengsan kepenatan udah le :D
Mesti anak2 ita happy dpt jumpa upin-ipin kan....nanti jgn lupa letak gambar tau!