cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 7 Disember 2011

"INTRO PLEASE"

Assalamualaikum..
 nak start aktiviti GENG fiQ'Ra.. 


1) Buat entry bertajuk " INTRO PLEASE "
2) jawab soalan admin yaa.. senang jer :)



1) No blogger card : A04 FiQ "Ra14

2) Nama penuh : Anita Binti osman

Nama samaran : anitadiana(sambungan dengan nama anak yg sulung)

3) Umur : 37 tahun 

4) Tarikh lahir : 26/08/1974

5) Orang negeri mana : Nyalas, Melaka

6) Keturunan : Melayu 

7) Belajar menjadi manusia lebih berguna

8) Bekerja di kuli aje Di MQA (Agensi Kelayakan Malaysia)

9) Impian : Banyak ..membahagiakan semua orang,hubby,mak,anak-anak..semua lah...

10) Harapan dalam Geng fiQ'Ra : Moga dapat mengekalkan ukhwah antara kita,tambah ilmu,dan macam-macam ada...

8 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

hikhik..geng ni..

anitadiana berkata...

lambat lah yui..kat opis ne slow..semalam tak boleh FB..no ahli tak tahu...

Ceni berkata...

Apa pulok ni Mak Ita, mokcik tak paham lah, nk kata contest bukan... apa erk? setori skit bleh?

Miss Nadya berkata...

hye,nad melawat geng Fiq'ra nih..^_*

http://miss-nadya.blogspot.com/2011/12/intro-please.html

anitadiana berkata...

ceni nak tahu kena klik kat bawa ne....boleh kenal2 bloger baru,ada contest seronok-seronok,tapi kena jadi ahli dulu dapat kat geng fiq ra tu lah...free aje..tak kena bayar apa pun..he..he

CintaZulaikha berkata...

nak ikotkan impian saya pon banyak giler kak..samalah kita..we~~

mamaNoriz berkata...

wah, pasni leh uat kad bisnes lak...hihihi

fieha berkata...

salam perkenalan kak..

seronok join geng fiqra..dpt kenal2 ngan blogger :)