cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 3 Januari 2012

coretan hari cuti...

sabtu 31/12/12...duk rumah aje dengan anak-anak ,coz hubby pergi memancing bersama rakan-rakannya di kelong lukut  PD,bermalam di sana.malam tahun baru tengok bunga api di rumah aje lah....

Ahad 1/12/11..call mak wish beday mak dan tahun baru..hadiah postpon...masak sesiap..nanti hubby nak balik....petang sampai malam tolong jiran dekat rumah buat kenduri arwah...letihnya..tak ramai yg tolong,tolong makan aje yang ramai...sampai kul 11malam..baru selesai...

Isnin 2/1/12...papa betulkan katil beby..tukar kayu baru..kekonon nak bagi arisya tido asing,gi K.L ,jalan TAR dan Mydin..beli tudung kak diana yg siap oning..senang dan beli seluar trak abis rm 70 gak lah....barang sekolah lain dah beli kat ten-ten kat Kg,dan baju sekolah dah lama tempah..senang....esok tak cuti..bagi duit kat kakak diana aje lah...

4 ulasan:

PopkoRn berkata...

memancing 2...
best 2...

fieda berkata...

mesti letih kan part yg tolong kt kenduri tu..

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

mcm2 kativiti akk ea..

CintaZulaikha berkata...

nak ke si kecik tu tido asing....hehhe