cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 10 Januari 2012

pic hubby di kelong..di tahun baru..

ini pic di sekitar tahun baru hari tu..hubby gi kelong bersama kawan-kawan di lukut PD , .sebenarnya hubby tanya ita semalam ....adakah ita marah atau jelos hubby kuar dengan kekawan.ita jawap pergi lah ita tak pernah nak sekat hubby gi jejalan dengan kekawan,memancing ke?,main futsal ke?....bagi ita itu masa dia bersama kekawan,bukan dia buat apa-apa pun kan....lagi pun malas nak ikut..hubby ajak juga...ita dan anak-anak pun selalu dibawa jejalan..so seimbang lah kan...ita tanya lah kenapa tanya mcm tu?.....hubby cakap kawan dia tanya hubby mcm tu?....kawan hubby ...cakap payah...coz makwanya... asyik curiga aje..kalu pergi jejalan kena ambil pic ,atau apa benda kena buktikan lah ...bahawa betul...ita cakap amboi..melampau betul..tahu lah sayang kan pakwa,makwa..... tapi bagi ita lah kepercayaan tu amat penting dalam menjalinkan sesuatu hubungan..kalu nak jahat tu....kat mana-mana boleh jadi...so nasihat kak ita jangan lah curiga sangat pada pasangan..nanti dia bosan mcm ne kan?...



                                             cantik kan permandangannya....

                                     kelong ini ada 8 bilik,siap tandas,tempat masak,dapur gas semua...bawa family,
                                        anak beranak pun boleh.....


  ini lah hasilnya..tapi satu pun hubby tak bawa balik...kita org tak makan sangat ikan -ikan ne..hubby bagi kawan dia..


                                 hubby dengan kekawannya....

4 ulasan:

izan mama mia berkata...

kenapa lelaki...mesti hobi dia memancing????...cantik view kt tempat pancing tu....memancing ikan takpe kak ita....memancing hok lain tu...saja cr penyakit...hihihi..

anitadiana berkata...

betul-betul izan..kalu buat juga ..nasib lah kan...

Zie berkata...

Ni minat memancing jer tapi tak suka makan yer? haha macam pernah dengar Kelong ni.. rasa macam kat dalam TV kot..

Aida78 berkata...

knp x bagi makcik buleh makcik masak asam pedas...