Followers

Isnin, 27 Februari 2012

Karnival Pancing Tasik Permaisuri~26/2/12~

nak cite sikit ...hubby ita kaki pancing,  ...biasa pancing kat laut atau kelong aje...pada hari sabtu..pepagi dah gi daftar rm30 untuk 1 joran, ini 1st time nak memancing kat cheras,petang gi lagi nak ambil baju pulak..tapi dah abis,suruh ambil masa hari kejadian.....malam nya gi lah lepak kat kedai buger ida,hubby ida cakap takut penuh kena datang awal-awal cari pot yg baik punya...dalam kul 3 pagi pergi lah hubby bersama adik ipar tasya dan kak diana,yg seronok nak memancing,penyudahnya satu pun tak dapat...dapat letih dan mengantuk aje lah..ita dan 2 org anak tido lah...biarlah kan ...dah minat nak buat mcm mana....ita tak kesah..tapi kasihan lah kan...apa-apa pun cuba lagi ya abg....







5 ulasan:

izan mama mia berkata...

mungkin bukan rezeki atau mungkin umpan tak cukup ummph..untuk buat cik dan tuan ikan kat dalam air tu tertarik...nanti boleh cuba lagi ^-^

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam anita..kdg2 dah minat..xmennag pon hati puas.Klu menang lagiiii la seronok!
Anak llaki atie suka memancing..

mamailham berkata...

suami saye pun kaki mancing gak k.ita. klu tengok die buat umpan dah gaye macam nak wat kek jek, perisa strawbery la....oren la...

fieda berkata...

olo..suami saya tak minat memancing..

Kakzakie berkata...

Pancing ikan tak apa ita jangan dok pancing lain hihi...

Dah tak dapat ikan dipancing mesti kena kepasar juga nak buat macam mana hobby dia tu ita...