Followers

Khamis, 15 Mac 2012

masakan 3 hari~13,14-15/3/12~

ini menu hari ne 15/3/12-sebenarnya dah tak tahu nak masak apa..taram aje..janji boleh makan,buat masak lemak pucuk manis bersama keledik,sambal udang dan ayam goreng...







ini menu semalam maksu suka makan ketam ita kurang sikit,ketam masak lemak cili api(agak pedas),kobis goreng dan ikan kisi goreng




ini menu 13/2/12~paginya buat sambal ikan bilis,sup sayur bersama isi ayam dan ayam goreng,ada terung goreng(1 biji  busuk..tu yg sikit tu 1 aje yg elok)..pada belah malamnya ita terbeli kentang banyak tak perasan ada lagi 1 beg,jadi ada 2beg,so buat lah mcm inti karipap tapi pakai kulit popia,yg buat nya comform hubby yg mengulungnya...ita dan dibantu oleh kak diana kupas kulit kentang dan potong dadu...simpan sikit bagi beku..pepagi goreng ,aqil dan arisya suka....







7 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

lama xmkn ketam..

Pok Amai-Amai berkata...

Amboi kak. Sedapnye lauk2. Sy suke ketam masak lemak cili api tu. Yummeh!

Zana Adieyza berkata...

perrrrgghhhh, terliur zana kak.. banyak betul makanan.. sedap2 lak tu..

mggu lps balik kg mak zana masak ketam.. serius sedapppppp, teringat2 sampai skrg.. hihihi

Eye_nee berkata...

nyum..nyum..ketam itu sgt menarik Ta...

PUANSTOBERI berkata...

Ketammm..... kena tggu lps HKK la baru bleh pegi makan ketam ni. HUhuhu

fieda berkata...

anak2 saya suka mkn masakan ketam tu..

IntaNBerliaN berkata...

wah.. banyaknya menu.. alhamdulillah... murah rezeki :-)