Followers

Isnin, 5 Mac 2012

masakan hari cuti dan hari ini....

ini masak hari ini 5/3/12ayam masak rempah,telur dadar,sayur bendi goreng dan ikan perkasam goreng(kak ipar datang bagi dari kedah)









 ini masak hari ahad 4/3/12,hati lembu masak kicap,ayam goreng kunyit campur kentang(aqilnya lauk)...ikan parang goreng cili api dan kangkong goreng..pic tak berapa nampak lak...






ini menu ari sabtu 3/3/12~ayam goreng bertepung,kerang rebus,pelola buat sup,ayam peram  berempah gorengberkuah,ikan perkasam,dan ikan masin..ikan perkasam ita itu aje masak...dan yana aje makan..ikan masin papanya nak...



8 ulasan:

Kakzakie berkata...

Sedapnya ita... macam-macam lauk ada:)

Pok Amai-Amai berkata...

Aduh Kak Ita! Pagi2 sy dah kenyang jamu mata dgn lauk-pauk Kak Ita.

Pttlah hubby akak syg sgt dgn akak kan?

m.a.u.i berkata...

kalau saya jadi anak kak ita kan besh..ari2 dapat makanan sedap + menyelerakan..nyum nyum nyum

Eye_nee berkata...

telan ayaq liuq tgk menu hang ni...semuanya sempoiiii dan sgt lah kene dgn tekak kg akk ni ha..nak2 ikan pekasam tu...tak payah lauk lain...

Zana Adieyza berkata...

kerang rebus!! zana suka.. yummy2!!

kak nita ni selalu masak2 yg best2.. zana masak simple2 jer.. nk tunjuk kat blog pun segan.. hihihi

fieda berkata...

kak ita best masakan tu..semua saya suka..

Totie@Tomy berkata...

teringat kena makan kerang masa mengandung dulu..gara2 hb rendah..

IntaNBerliaN berkata...

masak kicap tu nampak sedap :-)