cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 10 April 2012

masakan hari ini dan yg lepasnya sekali....

ini masakan hari ini sambal sotong,tengok tie buat sambal semalam ..tapi tienya lagi comel sambal sotong nya,ikan goreng dan telur masak kicap....dan nasi goreng yg kak diana tak mahu bawa ke sekolah so mamanya bawa kat opis geramnya bila bekalkan kan anak tapi tak nak bawa...


                                 

                                            ini bilanya entah tapi minggu lepasnya rendang kerang bersama kacang panjang,ayam goreng rempah dan sayur petola goreng






                                         ini pun tak ingat hari apa dah....bayam masak lemak putih,sambal udang dan ikan                    caru goreng....


                                           ini hari kahmis.. lepas...masak kari ayam bersama kentang dan lobak,ikan masin dan bayam goreng

                                         
ini pun tak ingat bila... labu shah bagi...(TQ shahrizawati) bagi buat pengat labu dan roti bersosej balut dengan kulit popia(resepi kawan opis bagi fatimah atau tie)..sedap tau..jadi ragup....pengat dan roti bawa gi opis..bagi kekawan makan...


                                        banyak buat belah malam dah goreng ..tapi tak ambil picnya..ne simpan pagi baru goreng yg dalam pingan tu untuk aqil dan arisyanya...

9 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

sedapnyaaaa...terliur tgk..

CintaZulaikha berkata...

budak2 skrg mmg tak suka bawa bekal kak...

SumeSakan berkata...

wahhh rajinnya dia...untung anak tu ye,...tp x nak bawak ke sekolah la plak...hehehehehe

izan mama mia berkata...

nnt nk g rmh kak ita lah..boleh makan sedap2...hihihi

Pok Amai-Amai berkata...

Cutenye sosej gulung popia tu kak. Mcm nak mkn je. Mst sdp.

fieda berkata...

saya terlur tgk rendang kerang tu...

ciksukaberangan berkata...

banyaknye gambar makanan. buat lapar pula :D

Farah Shamsudin berkata...

kak, rajin betul akak nii..

Ain Dzaya berkata...

sedannyeee..walaupun simple masakan kg yg terbaik..

"Hadiah dari Allah.".