Followers

Isnin, 28 Mei 2012

selamat pengantin baru sumaiyah~26/5/12~

hari sabtu lepas kemas kan rumah..ajak hubby gi rumah kawan opis,tapi tak rancang nak gi..so tak bawa lah kad..call kekawan aje..akhirnya jumpa juga...alhamdulilah sampai rumah pengantin...sweet sangat pengantin ne..semoga bahagia sampai ke syurga ya....



                                                              ini anak kham -debab dan tembam..baik aje..
                                                           ini arisya suka jilirkan lidahnya...

5 ulasan:

QueeN TerataI berkata...

i like warna baju pengantin ni.. so sweet

Zana Adieyza berkata...

wrna baju pengantin tu lebih kurang macam wrna baju kahwin zana dulu.. hihihi.. *tiba2 teringat zaman kahwin.. hihihi

IntaNBerliaN berkata...

comel je cekak arisya... :-)

PUANSTOBERI berkata...

oh... rata2 perantin kawen masa cuti sekolah ni pakai pakaian tradisional, tp pengantin masa tak cuti skola tu ari, ramai pakai dress (gown) dan lelakinya pakai kot. :)

Cik Anita berkata...

pink sangat cantiks pada pengantin! tapi saya tak nak lah sanding pakai pink. takut x cantiks. hee