cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 5 September 2012

papa lepaskan gian memancing~2/12/12~

pada hari ahad pukul 2 petang papa bawa semua anak dan maksu gi memancing ikan kat sungai depan mid Velly dapat 3 ekor ikan keli besar ikan keli ne..dan ikan puyu maksu dapat...ikan keli ne bagi semua kat orang coz trak makan..dan maksu bela ikan puyu aje..seronok hubby dapat lepaskan gian memancing..masa raya ari tu tak dapat ikan pun memancing dengan along ita,paksu hanif dan laki ita...ne..senyummmmmmmmm aje lah...hubby suka memancing tapi tak makan ikan sungai...







7 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

besarnya kak nita.. puas makan ni :-)

mama aryan berkata...

best yer memancing kalu dapat hasil mcm ni..

Farah Shamsudin berkata...

besar-besar ikannyaa.. memang pueh hati!

izan mama mia berkata...

org kalau dah minat pancing mmg gian..hihi..

♥ ROS ♥ berkata...

Wah sonok memancing.. Org laki nih mmg gian la memancing ...ejkekek :p

Wanieys berkata...

besarnyer ikan :)

cik dila berkata...

Bagi dkt org semua ikan2 tu kak? Ya Allah,untung nya..

Ikan keli sedap,suka makan. nak2 pulak besar mcm tu.