Followers

Isnin, 22 Oktober 2012

cite bakal adik arisya



tak da cite yang best pun..arisya hari-hari nak cium atau dengar perut ita,nak tahu beby buat apa,arisya cakap lak kan....bila tanya yang pelik-pelik arisya akan cakap,adik gelak lah,adik tido lah..nampak macam kak yang perihatin dan sayang kat adiknya..harap jadi macam abang aqilnya..sayang sangat kat arisya...saja nak coret kat sini..ita dah mengandung 6 bulan lebih,yang bestnya berat sekitar berat ita juga..berat 12/9/12 ari tu gi cek-up berat naik sikit 126.5kg....dulu 125.7kg..darah tinggi tak pernah ada masa ita mengandung,test gula pada 28/8/12 ok juga... keputusanya masa kena Puasa 5.8 lepas 2jam 7.1,ok lah..so tak perlu jumpa pakar permakanan...bila nak kurus.....  dah..mcm tak ada harapan aje kan....mungkin lepas bersalin kot..he..he..ita dijangka bersalin 18/1/13,harap semua berjalan lancar lah hendaknya...ne 25/10/12 kena minum air gula lagi...ne untuk 28 minggunya lak...kenapa kena minum air gula lagi.?....sebabnya ita obes sanggat so kena minum lagi..gerammmmmmmmmm juga dengan Doktor kat PPUM(Pusat Perubatan Universiti Malaya) ne...ikut kan aje lah...adik beby sangat aktif dalam perut mamanya....selalu sangat mengeras..(mcm tegang lah kan)...jantina beby tak tahu lagi buat ,scan tak nampak masa buat dulu dah 3 kali dah....ne kena buat scan lagi pada 8/11/12,harap nampak..he..he..

12 ulasan:

faraherda.razalan berkata...

Semoga Allah permudahkan urusan akak utk baby yg ke-4 ni. Heee~ Tak sbr!

hanizan berkata...

wahhh...arisya dpt adik hehe...smga smuanya berjalan dgn lancar ye kak ita..

Farah Shamsudin berkata...

dah lame tak jenguk sini.. tetau ade good news! congrats..:))

NURULHANIF berkata...

wah bestnya kak ita.. moga dipermudahkan segalanya.. amin

Kakzakie berkata...

Ita nie 126kg ke paun? Kalau mengandung rasa lama tapi bila dah bersalin nanti akan rasa eh macam sekejap je dah lahir...

Kakak dia pun tiap hari dok menanti tak sabarlah tu Arisya..

anitadiana berkata...

kakzakie ita ne kat comel..harus lah kg...paun tak reti ita...

aizamia3 berkata...

moga semuanya berjalan dengan lancar dan DIA permudahkan urusan akak.. ;)

izan mama mia berkata...

wah teruja si arisya tu yer..best laa dia....

CintaZulaikha berkata...

wahhhh, tak sabor nak tgk pic insan baru dlm idop akak nih..

Mrs Lurve berkata...

kerapnya akak kena minum air gula, manis yg xtahan tue..sy masa diorg suh puasa tue, xpuasa pun..mlm tue kul 12 minum jgk milo, besok pg sblm g klinik minum air kosong jgk hhehehehe degil

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah akak nk dpt baby baru yer..bestnyer....arisya mesti teruja kan...tc yer kak :)

IntaNBerliaN berkata...

moga semuanya dipermudahkan ye kak..