Followers

Rabu, 6 Februari 2013

aqil yg baik


nak cite pasal aqil pulak..sekarang..aqil dah bersekolah.aqil 5th..alhamdulilah..masa 1st time hantar tu..takut juga..aqil kan hati ada taman...gi antar terus seronok....lega lah ita..pukul 10 ,ita balik....bila kul 12masa nak jemput.,cikgu cakap ok..tak menaggis...sekarang senang bangun pagi..panggil aje terus gi mandi..pakai baju sekolah..kekadang ari cuti pun..nak ke sekolah...balik sekolah ..dia akan mandi,buat kerja sekolah ,makan dan terus gi mengaji bersama arisya..nampak sangat lah aqil ne berdikari..masih pelat...tapi rajin tolong mama..kalu sepah,aqil akan  sapu,bila mainan arisya bagi sepah..aqil kutip...aqil siap cakap kak diana(yana duduk melaka) tak ada,aqil tolong mama.suka main games..tengok..papa dan anak bukan main kusyuk lagi.papa. memang tak bagi nya..yang dia main tu adamnya(anak saudaranya)..walaupun kat rumah ada psp,ps2..papanya jarang bagi main..psp..tak dapatnya..papanya kedekut..arisya rajin gaduh..aqil yg selalu menaggis..adik buat..tapi dia tak buat balik..aqil-aqil...mama sayang kat aqil....

4 ulasan:

izan mama mia berkata...

diana sekolah kat sana ker kak ita...huuh..patutlah tak nampak gambar dia...baguslah aqil..jadi abg yg baik...arisya jgnlah buli abg yaa..

anitadiana berkata...

sekolah kat melaka...duk dengan along kak ita..sekarang ne banyak perubahannya duk di sana..dia fokus sikit dengan pelajaran..lagi pun tahun ne dia upsr...kak ita takut tak fokus kat dia..ada beby dan aqil dan arisya..lagi pun itu pilihan dia...kak ita nak masukan asrama..dia yg nak duk dengan pak longnya...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kak ita dh bersalin erk...tahniah wani baru tau singgah sini

SumeSakan berkata...

Wahh mmg baik lah neh...banyak beralah ye...