Followers

Rabu, 6 Mac 2013

Eczema lagi ke?.....


salam semua....cuba lah tengok muka si arryan ne..mula-mula naik macam ruam,mcm bijik-bijik..terus kulitnya tercopek..kat kepala tu mcm kuping-kuping..orang cakap sawan...ita selalu pakai minyak jonson-bagi lembut.....lepas tu pakai sikat...kuar lah juga..sampai kat telinga dan tengok dia...kulit dia..berkuping...kulit kering...bawa kelinik ..dr.cakap ruam susu lah,gi lagi kelinik lain..dr. cakap eczema..sekarang macam ne..ne pic sekarang...macam nak salin kulit...sekang ne pakai ubat untuk eczema...muka agak licin...tapi nampak tompok tu..harap kulit arryan ok lah..kalu tak kena gi jumpa pakar kulit lah..macam kak arisya nya..dulu...



12 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Siannya Arryan. Semoga cepat sembuh. Kena jumpa pakar kulit ni kak.

♥ ROS ♥ berkata...

Baik g jumpa pakar kak..cian kulit bby..anak ros pun selalu merahh :(

hanizan berkata...

kak ita, klu pakai ubat..cari yang free streoid...klu yg ada streoid,agak kuat pada kulit baby,tu yang mengelupas..dulu awliya pn camtu gak,kulit kering pastu mengelupas.mcm2 produk sy guna,dari yg mahal smpai la ke murah.last2 jumpa yg sesuai jenama TROPIKA..alhamdulillah,kulit pn dah ok.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

jumpa pkar trs kak..sbb dia bby lg..cian dia..

Kakzakie berkata...

Kesiannya adik... Kakak rasa jgn tunggu lamalah ita. Baik pergi jumpa pakar.

Tapi kakak ada petua kalau ita nak cuba cengkih+daun sirih masak kemudian cuba buat mandi.

izan mama mia berkata...

ala ..kena p jumpa doktor ni,..cian dia tentu tak selesa

faraherda.razalan berkata...

Aduhai....akak ptt g jumpe pakar kanak-kanak kak. Tak ley g klinik biase je ni...sian die.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

alahai sianyya nengok kak...bawak g jumpa pakar la kak

Mrs Lurve berkata...

alahai siannya dia kak..cpt2la kak jumpa pakar, kesian dia, kalo time panas mesti dia xselesa

CintaZulaikha berkata...

baby nak bersalin kulit jadi cerah kut kak..

tenku butang berkata...

dulu member pun ada hadapi masalh mcm ni... lg kesian kak, kulit dia gelap tp ada plak tompok2 mcm panau.. tp xtau ubat apa dia guna terus baik.. skrg dh cumey lote anak dia.. =)

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

IntaNBerliaN berkata...

Ya Allah.. siannya kak...
alisha pun dia ada ekzema gak.. saya sapu minyak kelapa dara je kat badan dia.. nampak ok