cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 18 April 2013

18/4/13-genap 3 bulan

hari ne si ARRYAN anak mama ne dah pun 3 bulan,alhamdulilah arryan sudah pun meniarap.dah banyak kali perasan yg arryan ne meniarap,masa tido selalu tengok dia dah meniarap..cepat-cepat ita pusingkan takut lemas.selalu bila siang hari arryan nak pusing selalu mcm tak lepas...semalam 3 kali arryan meniarap dengan usahanya sendiri..tahniah anak mama ne..walaupun bulat tetap berusaha kan...mama seronok tengok arryan sekarang sihat dan selalu ceria dan suka tersenyum..nak rakam tu terus diam bila nampak cahaya hp...esok akan ada suntikan 3 bulan si arryan ne..berapa kg pulak beratnya..sama-sama lah kita nantikan..he..he..cepat rasanya anak membesar ne...

2 ulasan:

aizamia3 berkata...

rasa cepat je masa berlalu.. ;)

Kakzakie berkata...

Boleh tahan tak padan bulat cepat juga Arryan boleh meniarap. Gigihlah dia Ita:)