Followers

Rabu, 17 April 2013

arisya atau aka nenek tua sekarang


ne lah arisya sekarang 22/5/13 ne genap lah 3th..sekarang papanya panggil nenek tua..coz suka membebel dan banyak sangat cakap,pening kekadang coz penat dengar arisya menceceh aje...suka menyanyi..kekadang paham ke kadang tak paham...awal tahun ari tu dah start tak pakai pempes..cuma nak tido aje..dan dah start mengaji kat rumah ustazah..papa suka tengok arisya bila pakai baju kurung,,bertudung dan bawa beg mengajinya..comel sesangatttttttttt papanya cakap...terlalu sayanggggg kat arryan..kekadang takut juga..tindakannya yang nak angkat adik bila adik menanggis,kalu mandi kan adik semua dia nak tolong....

1 ulasan:

aizamia3 berkata...

rindu kat dak tecik ni.. ;)