Followers

Selasa, 16 April 2013

kakak arisya yg rajin ~12/4/13

pada hari jumaat-12/4-kekawan opis nak sambut besday cik wawa dan Pn.bai,buat kita-kita orang aje..so kekawan suruh ita buat sambal ikan bilis..dan ita tambah lah dengan buat sago gula melaka,lama dah tak buat untuk opis...kak arisya memang rajin bila bermain dengan lesong batu ne...ita selalu suruh arisya tumbuh ..bawang,ikan bilis aje..ita kalu masak tak suka belender..ita suka tumbuk pakai lesung batu..lagi best rasanya....

4 ulasan:

Kakzakie berkata...

Kakak pun macam ita lebih suka guna lesung batu. Rumah kakak siapa ada tiga lesung tau ita, dua kecik dan satu besar... kalau rewang senang nak guna.

anitadiana berkata...

betul tu kak..dah mak ajar mcm tu..tak best bila pakai belender..he..he

faraherda.razalan berkata...

Kak!! Rindu dgn akak. Akak sihat? Baby sihat? Moga semuanya sihat ya kak.

Sy rindu nak tgk gamba juadah2 akak tu. Hehehehehe...sy tau, akak msk sdp. Tgk le, smbl pun tumbuk. Sy pun tak sgp kak!

IntaNBerliaN berkata...

sama macam alisha.. dia pun sk bab2 tumbuk camni.. hihii