Followers

Isnin, 24 Jun 2013

alhamdulilah rezeki papa hari sabtu 22/6/13

 pada hari sabtu hubby gi  memancing kat pandan perdana dulu papa pernah menang juga (cite kat sini..)kalu tak silap lah...memancing ne free tak payah bayar duit penyertaan...hadiah pun tak lah besar mana?.tempat 1 rm 700 tempat 2 rm 500,ke tiga 200,dan ke 4 rm 100 ,dan ada cabutan bertuah...ni lah hasilnya...alhamdulilah ni lah rezeki papa....dapat tempat ke 4, dapat ikan talapia  500gram , duit dapat rm 100 dan hemper tu...dan radio Sepeker,tu cabutan bertuah....anak-anak seronok lah kan...pepagi arisya dan aqil dah marah papa..papa ne asyik-asyik mancing aje....bila papa dapat hadiah...sebuk suruh tangkap gambar dengan hadiah.bila papa balik aje aqil mesti tanya..papa dapat ikan penat ya?..ikan penat tu papanya bahasa..tak dapat ikan..dapat penat aje..







rezeki 

7 ulasan:

faraherda.razalan berkata...

Comel je. Mmg bertuahlah hubby kak ita. Dahlah dpt hadiah tempat ke-4. Menang cabutan bertuah lagi. Best!

duniafana berkata...

tu dia aih...boleh ikan pa?

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

alhamdulillah rezeki tu..

Aimaniman Ezaiza berkata...

untungla dapat juga cabutan bertuah, suami akak setiap malam, x kira hari keja ke x ke, p mancing tapi seekor pun x pernah menyangkut.... belum ada rezeki ke ikan tidur gak tengah2 malam tuu?

Kakzakie berkata...

Tahniah!! Ha... sekali dapat rezeki bukan ikan aje dapat anak sayang oii... banyak papa awak bawa balik..rezeki keluarga ni ita. Alhamduillah...

anitadiana berkata...

farah-rezeki lah tu..

DUNIAFANA-dapat ikan talapia aje pun...kicil aje.500g...rezeki lah tu

yui-jarang juga dapat--nasib lah tu..

AIMANIMAN EZAIZA-memang minat memancing juga tapi kalu nak gi memancing hubby akan tanya ita dulu ada program lain tak..sebelum dia gi memancing dengan kekawan tapi jarang lah...kalu gi pun sabtu dan ahad aje...

kakzakie-alhamdulilah kak..

izan mama mia berkata...

seronoknyer dapat hadiah