Followers

Jumaat, 19 Julai 2013

arryan dan 6 bulan semalam 18/7/13

semalam bawa arryan gi klinik cucuk 6 bulan,dan maknya sekali cucuk perancang keluarga.arryan dah nak merangkak..menirap tu habis dia merayau ....bagi sikit makan...mulakan dengan buah kurma besar rebus dan di blander..yg ne arryan suka..manis kot...buat bubur nasi bubuh isi ikan merah dan sayur yg ne dia mcm tak boleh nak telan...mcm nak buntah..selalu lah tu..dah blender halus sesangat dah....nanti cuba yg lain lak..baru nak ajar makan solid food...berat 7.4kg..sikit aje naiknya....ok juga lah..tak nak besar sangat..nanti tak larat nak dukung...kurus ikut kak arisya kot..ekzema dah tak berapa nak ada..tapi kena terus sapu kan krim dia...



 



                                           ini poss nak merangkak..tapi suka goyang-goyang..depan  ke belakang...tak gerak-gerak...satu tempat aje...



2 ulasan:

AiSyA LiEzA berkata...

heeee...comeynya diaa.. =) germa je tgk..ngee~

QueeN TerataI berkata...

kejap je dh 6 bulan yer.. x lama lg tau2 pnadai jalan dah,, hehehe