cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 18 Julai 2013

syukur dan alhamdulilah....18/7/13

Salam semua ...ita nak cite kejadian pagi tadi masa ita gi kerja.Sekarang ita gi keja naik motor...dah jadi minah rempit..tapi tak lah rempit..masa dalam kawasan perumahan lagi...ada kereta viva..main naik aje dari bawah bukit..kalu ikut laluan..ita lah punya jalan..ita jalan lurus..dia kat simpang..ita dah terkejut..nasib baik sempat brek motor..so ita belakang dia..tak lah rapat sangat..lepas tu depan dia ada kereta nak masuk..jalan memang sempit aje...1 lorong...boleh lak dia rives belakang dengan laju..dan hentam ita...ita yang terkejut..tak dan nak  hon dia...bercium lah motor dan kereta dia...apa lagi mengigil lah . sepanjang...ita bawa kereta dan motor belum pernah lah kejadian seperti ini..tak pernah kena pun..ita tak jatuh pun cuma seram...lepas tu lelaki tu keluar..ita marah lah tak tengok belakang ke?...sampai jatuh sket keta dia...ita tengok motor ita ok aje..dia pun minta maaf..dan ita pun belah aje..tengok motor tak ada apa-apa...nanti minta hubby tengok kan motor tu bila balik nanti...syukur lah ita tak kenapa-napa...dan alhamdulilah...ALLAH selamatkan ita ....

7 ulasan:

aizamia3 berkata...

syukur takde pape2.. dia mesti tak perasankan akak masa dia reverse tu..

Kakzakie berkata...

Mesti org tak sabar yg memandu kereta itu ita. Nasib baik tak ada apa-apa. Syukur alhamdulillah..

BUDAK JINGGA berkata...

alhamdulillah tak ape ape kan. cuma kiss sikit je tu. saya pun baru sekali eksiden motor. kiss bumper kereta. ada tanggal la jugak. tapi boleh lekat balik. masa kena tu macam bengong beberapa jam la jugak

faraherda.razalan berkata...

La, kenapa dgn org tu? Meroyan tak psl je kak? Seram sy baca cite akak ni. Mujur semuanya ok.

- AZIE - berkata...

alhamdulillah..xde apa2 kak..lbh berhati2 lps nie

Aida78 berkata...

belasah jerk org tu sengal betul lah...lain kali belajo honds org

Bin Muhammad berkata...

Syukur, yg penting anda selamat...kalau yg keluar tu samseng, lain pulak ceritanya.
Apabila memandu, diri kena berhati2 bukan shj dgn pemanduan sendiri tp juga pemandu lain.