Followers

Isnin, 26 Ogos 2013

BESDAY ITA -TUA DAHHHHHHHH.....



pada hari ini 26hb.ogos...besday ita yang 39th...dah tua dah...alhamdulilah....atas kurnian ALLAH...terima kasih kat abg...sayang sangat kat abg atas segalanya......terima kasih gak wat kekawan kat opis dan kekawan kat FB atas ucapan kalian....amin....syukur alhamdulilah...kekawan ingat kat kita... itu sudah cukup memgembirakan....wat ita....hari jadi juga lesen ita mati...tamat lah kan...nak hidupkan kat pejabat pos tak boleh..so kena gi JPJ.memang hampeh..gi pulak dah lewat ingat nak gi pejabat pos..kawan ckp tak boleh..gi JPJ kul 10.30 -1 tengah hari baru selesai..punya lah ramai orang..lepas tu tak bagi nombor lak tu..kena beratur ..letih kaki ne berdiri..buat lesen yg baru..mcm ic  sikit lah...buat terus 2th..melayang rm 60....steres betul....

2 ulasan:

Che Rosliza Che Mat berkata...

Happy Birthday Kak...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

HB kak ita..moga panjang umur murah rezeki selalu