cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 27 Mac 2014

hari ne hati banyak bungga-bungga....

salam semua ne saja ita masukan kat blog ita..kenangan yg terindah....hubby ita izat....hantar ne pagi td..hati banyak bungga-bungga..biasa ucap love u..setiap kali salam..dan cium dahi bila ke tempat kerja....dapat mesej mcm ne pun dah happy....


syng hadir dalam hidup abng umpama jutaan bintang
yang menyinari kegelapan malam,
abng harap dalam jutaan bintang,
tu takkan ade lah walau 1 bintang pun yang akan pudar,
begitu lah juga cinta dan kasih sayang syng pada abng,
biarpun sekuat mana sekalipun ujian dan rintangan 
yang datang melanda diantara kita
cinta dan kasih sayang abng hanya pada syng soarang,
abng bersyukur memilik hati seorang wanita yang suci murni
dalam tanpa memikirkan tentang keburukan abng,
di tambah lagi dengan hadirnya 4 cahaya-cahaya
yang menyuluh kegelapan malam dalam hidup kita,
mungkin syng rasa kata-kata abng ni hanya lah kata-kata pujanga semata,
tapi kata kata keluar dari hati abng,
biar pun bedentum guruh di langit,
biarpun ombak sunami datang melanda
itu semua bukanlah halangan untuk abng menempuh hidup yang bahagia bersama syng.


ne yg ke 2..

mawar merah di jadikan lagu, lagu dinyanyikan sungguh merdu, syng abng cintai dari dulu, tanpa syng hidup abng jadi layu.

ne yg ke 3...

dari tokyo ke sandakan, singah sebentar di pulau layang-layang, hidup syng takkan abng sia-sia kan, ini janji abng pada anita ku sayang

2 ulasan:

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

so sweet kak..jelessss =)

anitadiana berkata...

yui..memang jiwang kekadang..lama dah dia tak bg....hari ne....rasa disayangi..he..he...selama ne pun sayang...cuma terlebih sikit kot...he..he..yui..jangan lah jelos...