Followers

Sabtu, 6 Disember 2014

baju harimau aqil...~06/12/14~papa buat kan...

Mqa mengadakan hari keluarga pada hari kahmis 11/12/14.ita masuk kan aqil dan arisya pertandingan pakaian beragam bertemakan semulajadi.ita memang suka masuk apa-apa pertandingan..saja bagi pendedahan kat anak-anak bersifat berani naik di atas pentas..dulu kak diana pun mcm tu gak..cite nya semulajadi dan papanya terlebih seronok...kita org gi lah cari selimut kat kedai pemborong...selimut harimau... berharga Rm10 aje pada 6/12/14...lepas tu tak reti nak jahit...ambil lah baju renang Aqil dan papanya yang mengunting..sampai lah jahit tanggan semuanya..hand made papa...yg kelakarnya tang ekornya nasib baik sempat siap bertungkus lumus papanya buat...aryan suka pusing-pusingkan...tq papa...dan topi tu beli kat kedai topi bernilai rm11. so total buat baju aqil Rm21. saja...saja buat anak-anak seronok...

Tiada ulasan: