Followers

Jumaat, 5 Jun 2015

bosannnnn....makan kena tunggu dekat 3 jam..kat bagan lalang....29/5/15


cite nya..mak ita dan paksu ida ajak datang kat umah mak mertuanya di banting untuk kacau dodol...so ita memang ikut lah..duk umah pun boring..mak pun tak pernah datang kat kg besannya..siang sibuk kacau dodol..malam nya ajak ida belanja mak makan kat bagan lalang tempat yang femous tu lah kan...nanti tong-tong lah kan....mak i..ramainya lah org..tak boking dulu..nasib baik ada meja..kita orang datang dalam15..yang geram nya dekat 3jam tunggu lauk yg di pesan..lauk sotong goreng..dan ikan siakap lama dah sampai...kasihan kak anak-anak..dah makan..benda lain dah...tetap lapar nak mkn nasi...kalu ita dah tak akan gi dah kedai mcm ne....lama gila kot nak tunggu...ida biasa makan kat sini pun ckp paling lama kot sejarah dia mkn kat sini...kira murah lah mkn rm200.

















Tiada ulasan: