cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 12 Ogos 2015

robocar POLI untuk Arryan ~11/8/15~



citenya arryan bawa gi pasar malam..dekat nak raya ari tu terus dia nak POLI ne..masa tu..cakap dengan dia..nanti mama beli masa tu tanya satu berapa pakcik pasar malam tu cakap Rm15 untuk 1biji.... 4 biji ne kira 1 set. jd kalau beli 4 jadi rm60....ckp kat arryan nanti mama beli...lepas tu gi cari kat KL kat kedai borong mainan kat coi kit tu pun sama..Rm20 untuk 1,kalau beli  4 cina tu bagi Rm60.lepas tu kawan Opis jual benda ne terus beli 4 biji ne Rm50.murah lah...setakat berapa hari ne..masih ok lagi arisya,aqil dan arryan main..semalam siap ajak anak jiran-jiran main masuk rumah..ok lah kan bagi anak happy...sekarang cartun robocar poli ne sentiasa ada di astro ceria...robot boleh bertukar kereta...tengok anak main tu best kejap dijadikan robot kejap di jadikan keta....lepas ne misi beli kan aqil penny lah mcm skebot tu...









2 ulasan:

Unknown berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

robocarpoli ni comel. buleh wat hiasan.