Followers

Sabtu, 21 November 2015

Akibat Brek basikal pakai kaki~Aqil ~19/11/2015~


Ini cite Aqil..budak hati ada taman bunga..tak nampak kaki dia jadi macam ne..yang peliknya tak menaggis pun.masa mandi nampak lah aqil jalan terdengkut-dengkut.lepas tu dia dah tertido .arisya cakap ..mama tengok kaki aqil berdarah..terus ambil pic ne..antar kat papanya.kebetulan papanya balik lewat nak gi PPUM kawan dia punya ayah dah meninggal dunia.sampai.rumah dah malam..terus tengok kaki anaknya..ambil ketip kuku..duk buang kulit yang hitam-hitam tu penuh dengan pasir..ita takut nak tengok...elok2 aqil tido ..terus terjaga.lepas tu papanya ambil air detol bubuh air suam cuci luka dengan span lembut..menaggis2 aqil..cakap sakit-sakit.dah siap papanya bubuh minyak franch oil.sian kat aqil..hari-hari papa dia akan cuci luka aqil ne..sekarang dah baik dah...aqil ne manja..tak boleh sakit sikit pun..adiknya arryan pukul pun dia menaggis nak pengsan..bayang kan jadi mcm ne..ia boleh senyap aje tahan sakit...bila arisya cakap rupanya teruk...aqil-aqil..









Tiada ulasan: