cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 19 Januari 2016

happy Birthday Arryan yang Ke 3 Tahun~18/1/16~

Happy Birthday Arryan Darwisy ..18/1/16.selamat hari lahir yang ke 3 tahun…..
cepatnye masa berlalu.. .semoga Arryan Darwisy sentiasa menjadik anak yang soleh...mama dan papa sentiasa mendoakan yang terbaik buat Arryan Darwisy.

Masa Tarikh ne hari  isnin..tak rancang pun..tetiba papanya balik pukul 9 malam,bawa sate hj.samuri 50 cucuk beli kat bangunan mara k.l tu,perut ,daging dan ayam..dan kek biasa-biasa aje..kedai kek dah tutup..aqil dan yana dah tido masa ne..kejut kan lah nak mkn sate..apa-apa pun tq papa..buat birthday arryan pada haji jadi dia.mama nak buat kat kg mertua ida di banting nanti..tunggu.....arryan makin cerdik..dah ita dah hantar dia pergi mengaji..saja suka-suka..bagi dia kenal huruf.anak ita 3th dah gi hantar mengaji..ita lihat mereka terang hati..bila ke sekolah tadika 5th..senang nak membaca...tengok aqil, dan arisya..alhamdulilah boleh lah....










1 ulasan:

Norain Omar berkata...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

Thanks :)