Followers

Rabu, 8 Februari 2017

susun jadual cara mudah untuk arisya ~8/2/17

Jadual waktu telah di beri kepada arisya anak ita yg ke 3(tahun satu tahun ne).dia tak paham...hari -hari tanya abg nya aqil (9th)-kerana pakai sort cut,Mcm Bahasa Malaysia (BM)...arisya akan tanya...so aqil pun dah marah..dia pun tulis kat jadual arisya tu penuhnya..pun arisya masih tanya....semalam..ita buat berkala-kala ..mengikut hari-hari.supaya memudahkan nya...jenuh nak buat..dah lah banyak bukunya...termasuk sekolah agamanya buku....cakap dengan aqil nak tak mama buat mcm ne...dia cakap tak payah lah mama..aqil pandai dah tengok jadual..sangat berbeza arisya dengan aqil ne..walaupun bapanya sama...cara 2org ne sangat lain...pening dengan arisya ne tak boleh hadam lagi...harap-harap dia boleh jadi mcm abgnya aqil...







Tiada ulasan: