Followers

Isnin, 27 Mac 2017

mee besen ori melaka~25/3/17


balik kg gigih lah adik ida nak makan kat sini..mee besen,ramainya umat jenuh nak beratuh2...dapat lah makan ambil untuk rm30.untuk 8-10 org makan,dan ambil talam westen..rm35.bagi ita rasa biasa-biasa sahaja..tekak org lain-lain..tapi talam westen tu ok lah sikit..cuma meat ball rasa mcm baksonya bentol...semuanya rm100.air kat sini mahal sikit.tapi di sediakan air kosong percuma..nak ambil cendol durian tak ada.cendol air krim durian ada..tak silap rm5.50.ambil kueh teow dan mee soya..dan tauger aje..















2 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam Anita..lama kak atie xsinggah kat blog ni.Maklum kak atie pon dah lama tak berblog....best mkn2 reramai camni

Anita Osman berkata...

waikumsalam...ita pun lama tak singah blog kekawan...makan reramai best..cuma mkn cepat-cepat sian kat org yg tunggu meja nak makan...