Followers

Jumaat, 30 Jun 2017

chiken pox ~dugaan bulan puasa dan raya buat anak-anak..

mula-mula kena kat aqil..masa tu aqil kuat...tak demam...cuma kuar sikit aje...dia tetap kat sekolah memandangkan peperiksaan pertengahan tahun..lepas tu berjangkit dengan arisya..arisya pun tak demam..dan bagi arisya minum air kelapa dan dia suka..masa ica kena dalam bulan puasa..dia tetap berpuasa...arisya tang muka tak banyak..coz sapu kan air kelapa kat badan dan muka...ita ambil cuti kuarintin..untuk arisya 5hari..dan arryan kena pada hari raya ke 3..di kg melaka.arryan teruk sikit coz demam panas dan banyak naik tang muka...dia susah nak minum air kelapa...alhamdulilah..anak2 kurang merengek...macam biasa main dan lasaknya...cuma bagusnya mak boleh cuti jaga anak kerajaan bagi cuti kuarintin ne..sangat bagus...boleh pergi ke kerajaan dan swasta....coz ica pergi kelinik penel buat kan surat menyatakan anak kena sakit tu..kalau di hospital kerajan lg senang lah...







Tiada ulasan: