cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 19 Jun 2018

Innalillahwahinarojiun 07/06/18- pada hari kahmis pada 22 ramadhan

Alhamdulilah telah dipermudahkan segalanya urusan arwah suami Sharul Haizad semoga rohnya dicucuri rahmat.sesiapa yang mengenali arwah suami saya mohon ampun dan maaf kan segala kesalahan yang telah dilakukan dengan segaja atau tidak,mohon halalkan makan dan minumya.sekiranya arwah mempunyai hutang yang belum diselesàikan sila hubungi saya.saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah banyak membantu saya dan keluarga saya.saya mohon para sahabat mendoakan kesejahteraan arwah agar ditempat bersama orang2 yang beriman amin.

2 ulasan:

den.dyen berkata...

takziah akak

Abg Cik berkata...

Takziah dari saya.. moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang yang beriman.. Semoga seluruh keluarga anda tabah.. Aamiin