Followers

Rabu, 22 Julai 2009

IKAN LAGA MATI DAH........

pada ari ahad 19hb.aku baru sampai daripada kg,dah lah jalan jem ,ponek .......tengok2 ikan laga yana mati dah, KASIHAN PULAK...........ikan laga yang projek kelab kebajikan bagi tu.aku terima awal bulan lima,aku bawak balik kasi hadiah kat yana, coz nak suruh dia belajar tanggungjawab.menang yana bertangungjawab bagi makan,mandikan ikan dia.tapi sebelum nak balik kampung aku suruh yana tukar kan air dia,coz air dah kotor,dia malas dia cakap balik nanti dia cuci,coz bubuh dedak yang halus tu memang busuk airnya,balik2 tengok mati dah,tekejut yana,sedih sangat dia cakap yana dosa bunuh binatang,dia takut aku cakap malam nanti roh ikan datang cari yana,coz yana tak jaga betul2.

Tiada ulasan: