Followers

Rabu, 22 Julai 2009

NUR ARINA NATASHA

ne nama adik izat(adik ipar) ,berumur 15th,tingkatan 3.balik kampung aku baru tahu dia bercinta(cinta monyet),aku terkejut........sangat2,coz dia budak baik duk kat umah aje,tak bercampur dengan budak yang tak tentu arah,bercinta, dengan lelaki beumur 32th.kenal dekat hospital,masa tasya jaga mak kat hospital,mak budak laki ne pun masuk wad yang sama,tapi tak ada org jaga mak dia,dia mintak tolong tasya tengok2 mak dia,tahu-tahu syok kat tasya lak.aku kenal budak laki ne nama lupa la,badan gempal gak,dah 2 kali dtg rumah mak izat,aku cakap kat mak dan tasya biar abis belajar dulu,kalu dia sayang dia boleh tunggu beberapa tahun lagi,bagi habis sampai SPM aku cakap,nak kuar biar ramai,tasya ne anak yang baik sangat,jaga mak,basuh luka mak yang bernanah2,berulat2,tukar pempes mak masa kat hospital,aku memang sayang kat dia,walaupun adik ipar, izat dan kakak dia tak cakap apa,aku menantu hantu ne yang nasihat,aku pun bukan nye baik sangat,tapi aku terus terang aje..........aku cakap PELAJARAN TU PENTING........ABISKAN DULU..................,kalu dah jodoh tak kemana.......aku kelakar gak umur aku 35th,izat 22th,beza 13th.tasya 15 dan pakwe 32,beza 17th.tak ke tungang tebalik.......entah lah,semoga berbahagia lah,walaupun perbezaan umur yang ketara.

Tiada ulasan: