Followers

Khamis, 23 Julai 2009

KAWIN BOS IZAT

ne bos kepada suami aku ,umur dia dah 40th dah ,bujang telajak , majlis nya di buat belah malam, ne kali pertama aku gi kenduri kawin malam hari, aku gi dalam kul 8 lebih,ramai orang ,mcm ari siang gak, cuma mlm tak panas lah,kelakarnya dia bagi bunga telur, telur asin (telur itik),kasihan kat yana dia kupas nak makan, tetiba dia cakap "mama kenapa telur ne masin " aku rasa memang masin pun. yang kelakarnya gak is3 bos adik ne kawan ida dan sotong si harry,aku cakap mcm kenal aje.aku pangil lah ,rupanya betul, tapi dia lupa nak ajak ida dan sotong.semoga berbahagia ke akhir hayat.............amin

Tiada ulasan: