Followers

Sabtu, 28 Ogos 2010

kasihan arisya...27/8/10

kenapa tajuk kasihan kat arisya coz kepala dia banyak bisul yang besar2,tak tahu lah nak wat mcm ne lagi....27hb,bwk gi kelinik kesihatan kat bangsar untuk suntikan 3 bulan...tapi tak boleh coz ada bisul....berat arisya 3 bln ne adalah 6kg...debab gak...tapi kasihan sangat kat dia...dia tak demam atau merengek...tapi takut nak tengok....besar...aqil pun dah kena timbang ari yang sama kat kelinik ...berat aqil 18kg...tak larat tu...dah obesiti dah .....bawak arisya kat PPUM doktor cek...ambil sempel darah...bisul dia...doktor bagi 4botol antiboitik diambil sebanyak 6ml sebanyak 4kali sehari...banyak tu... selama 10 hari....kena abiskan kasihan dia...tak demam...tapi bisul punya pasal....ada org cakap sawan bisul,nurse kat kelinik tu cakap bisul lada...hilag tumbuh lagi banyak....rambut arisya dah botak....nak botakkan lagi sayang lak...rambut dia yang tumbuh bisul tu jadi botak....sapa yang boleh tolong bagi tahu ita mcm ne....ita tak penah alami kat anak2 yang lain...

Tiada ulasan: