Followers

Sabtu, 28 Ogos 2010

TQ makcik

pada ari sabtu selapas gi kelinik dan PPUM...ajak abg gi tesco nak beli barang...ajak ida sekali...dapat hadiah lagi makcik ne...tesco nya bauce sebanyak rm 100.sapa nak bagi kan dia masuk bagi resepi kat tesco...siap diterbitkan mcm buku resepi yang nipis,siap gambar sekali...dulu power root...saya dah menang dalam tv bayak kuar dapat rm500.ajak ida tido umah ita...belah malam...gi jaya jusco jalan2 cuci mata...tengok baju yana...tengok cantik2 ada sale..tapi ita pokai dah gaji tunggu duit umah ,x msk lagi...konon nak pinjam duit ida ..nanti dapat duit bonos ganti....beli baju 2...seluar 1 dan gaun 1....murah lah harga 99rm ada diskaun 50%-70%....ida bayarkan...dan dia beli baju aqil sepasang....ita cakap nanti kira lah ita bayar...tadi dia nak balik, ita cakap lah kat opis aku bayar lah...dia cakap tak payah lah makcik belanja semuanya...ita cakap betul ke ne....dia cakap betullah....betul lah...ida ne rajin bersedekah tu lah dia selalu menang ...murah rezeki...dia syukur alhamdulilah...semoga makcik menang bayak hadiah dalam peraduan yang disertainya....amin....

Tiada ulasan: