Followers

Isnin, 21 Februari 2011

lepak kat dataran merdeka belah malam 19/2/11

siang gi pusat sains, bosan... malam ne lah.. gi lak ke dataran merdeka..saje..kalu memalam banyak org datang bawa anak2 main benda mcm heli terbang..bila kita jentik(pakai getah) ke langit dia berpusing2..ada lampu tu yang cantik..mcm2 ada jual kat sini...bawa bola bagi aqil main dengan papa,dan yana kuar peluh.....gi kul 8.30....balik kul 10.30 mlm..dekat dengan rumah..tak lah jauh...(pic tak ok coz guna hp aje)


arisya main kipas dia ada lampu gak..tu yg dia tengok..nak usik dah kena tak sakit pun..tapi berani2 takut...





Tiada ulasan: