cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 12 April 2011

aqil hantu kicap.....

ini kicap mak long(kak hubby) bagi kat aqil...coz masa gi rumah dia kat gurun...aqil suka mkn kicap ne dengan nasi saje..walaupun masa tu ada daging masak kicap..aqil tak nak...cuma kicap ne dengan nasi aje... masa kul 1 pagi aqil ckp nak makan nasi..masa ne ita dah pensan dah...papa dia ckp..tak pernah kul 1 malam...nak mkn nasi...bagi aje lah makan..dia lapar..main2 penat dan lapar...kicap ne tak pernah jumpa kat K.L..kat kedah aje..jumpa..rumah kak ipar dan along pakai kicap ne...sedap gak lah..biasa ita pakai kicap jalen  aje...


ini dia suka telur mata bubuh kicap...

ini pic makan nasi bersama kicap lain  jenis...



2 ulasan:

Nenek Fasola berkata...

tau2! kicap ni ade kt jitra kan?pstu brand ni ade sos cili jugak ;)

anitadiana berkata...

tak tahu lah akak fasola...tak pernah jumpa lak kat K.l ne..mungkin kat utara aje kot..akak gi semua rumah ada kicap ne...tu yg kak ipar kasi tu..ne stok rumah dia..sos cili kak ita tak try lak...he