Followers

Selasa, 12 April 2011

arisya termakan ubat urut.....

semalam dalam kul 8 lebih..ita suruh kak diana urut kaki ita..pakai ubat urut dalam bentuk krim(macam ubat gigi tu)apa ke nama entah...selepas urut tu..yana..letak tepi ita...lepas tu ita..tak perasan arisya ambil ubat tu....tup..tup dengar dia menanggis mcm nak pengsan..tengok2..penuh dengan krim kat mulut dia...papa yg kebetulan tengah main komputer..terus rampas dan baling kat luar..sambil menjerit marah kat ita dan diana..terkedu dan terkejut.......kita org....terus papa gi basuh dan jolok mulut arisya..ita dah mengigil2 dah,,diana pun...papa membebel marah kita org..senyap aje lah..dah memang salah ita..letak bersepah.............tapi pandai buka pulak si arisya ne...terus ita masuk bilik tido...sedih dan kecil ati..papa marah...bukan sengaja pun.......

2 ulasan:

Farah Shamsudin berkata...

bahaya kalau letak ubat2 macam tu kat tempat2 rendah ni. takut jadi macam ni lah.. lepas ni lebih berhati2 ye dearr.. en suami marah bukan apa tu.. dia terkejut + cemas bila tgk anak termakan ubat tu.. jgn sedihh sgt,k..

anitadiana berkata...

betul tu farah Tq lah nasihat farah tu.....tapi tekejut gak lah..mcm singga ..silap akak lah..nasib baik tak ada apa2 si arisya ne...dulu hubby terbagi ubat pencuci yg disangkakan ubat batuk,,akak tak marah pun..dan bertawakal aje..bawa arisya gi kat hospital PD..masa tu akak baru abis pantang...