Followers

Selasa, 5 April 2011

tayar motor buat hal lagi...

semalam balik keja....lepas tu singgah ptronas..bkn nak isi minyak..tapi nak isi angin tayar motor...bila nak isi angin keluar balik..tayar dah nak kempes...ita ckp kat hubby..jom gi kat kedai motor..kat bangsar ne...
ingat terbang lah RM..dulu selalu aje tayar ne buat hal..bocor..selalu..tukar tayar pun selalu...lepas tu geram sangat tukar pakai tiupless ke apa ke namanya... ok lah pakai dia...tapi lama tu...pam2.pun angin kuar gak,bkan masuk tapi leluar....hubby ckp..muatan penuh..menang lah...panas aje dengar(ita ne kan comel lg cute).....

gi kedai motor punya lah ramai org...lepas tu dia cek motor ..kita org sekejap sangat..rupanya sekeru dalam dia longar..dia bagi ketat balik dan pam..siap lah..kedai tu tak ambil duit pun..dah biasa antar kat situ...alhamdulilah selamat  RM...

Tiada ulasan: