cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 18 Mei 2011

durian oh..durian...~15/5/11~

Pada hari ahad 15/5/11...hubby ita,laki ida.dan paksu ..nak gi memancing kat kolam berbayar di tangkak...bila balik bawa buah durian..beli gak sekilo Rm8.setelah tawar-menawar..sedapnya...puas hati lah makan..biji dia kempes aje..tapi ita suka durian kg lagi..ada rasa pahit2..ne manis..cepat muak...aqil ne hantu durian...suka tengok dia mkn..sambil gaduh dengan org lain yg suka sakat dia...arisya mcm tak suka aje..mkn durian..mungkin kecil lagi..kak diana pun kurang makan durian....ita dan aqil memang suka sangat durian...tenguk muncung aqil makan durian

bersungguh2 dia makan...

ida dan adam...tengah buka durian...

mak pun sama suka durian..

isi durian ne tebal dan manis..kuning2 lak tu...






3 ulasan:

Rozita berkata...

sedapnya durian... beli kat area mana ni ita...?

aizamia3 berkata...

napelah akak buat entry pasal durian.. tak sedapler.. nasib baik tak bawak kat opis.. kalau tak mau pengsan dibuek eh..

anitadiana berkata...

rozita..kat tangkak rasanya..tapi mahal lagi semua timbangnya..ne kira murah ..kedai tu bagi 1kg rm8.00..setelah di tawar-menawar..banyak kedai sampai Rm11-1rm12..ok lah..anak2 suka makan..

mas...tak cukup nak bawa opis..dah semua family makan durian..rugi mas tak mkn..RAJA BUAH TU..SODAP..HINGGA MENJILAT JARI DAN TANGAN..HE..HE..HE